Με γάντια περιέφεραν τις Ιερές Εικόνες την Κυριακή της Ορθοδοξίας στην Μητρόπολη Λαρίσης & Τυρνάβου.

2025-03-30

https://tasthyras.wordpress.com/2025/03/29/%CE%BC%CE%B5-%CE%B3%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%AD%CF%86%CE%B5%CF%81%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD/

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

από τις μάσκες στα γάντια! ποιά η συμβολική πέραν της πρακτικής σημασίας τους;

από την ευλογία του αγιασμού που υφίστανται ακόμα και τα υλικά εντός ναού με βάση τη χάρη και νόμο του Θεού στην υγειο-νομική νοοτροπία εντός του ναού

ασπαζόμαστε εικόνες και προσκυνούμε εκφράζοντας τιμή προς το πρωτότυπο για τους αγίους μας, την Κυρία Θεοτόκο εξαιρέτως και λατρεία προς τον Κύριο μας

και ποιά τιμή αποδίδεται χωρίς την ορθή πίστη και δόγμα; αποδίδουμε τιμή στα πρόσωπα ή στο γράμμα του νόμου χωρίς το πνεύμα του νόμου;

είναι ορθή πίστη αυτές οι πρωτοφανείς κινήσεις;

τί μήνυμα περνούν;

γυροφέρνει και υπονοείται η σκέψη - λογισμός ότι είτε εμείς μπορεί να μολυνθούμε από τις άγιες εικόνες είτε να τις μολύνουμε εμείς;!

αγιάζονται όλα εντός του ναού και αναπνέουμε Άγιο Πνεύμα καθότι εκεί υπάρχει ο Χριστός μας, το σώμα και το αίμα Του ή θεωρούμε την εικόνα ως ένα ακόμα αντικείμενο όπως π.χ ένα ράφι στο σούπερ μάρκετ και γι΄αυτό  χρειάζεται και η αντίστοιχη στάση και νοοτροπία και ''αντιμετώπιση'';

μας εξηγούσε ο μακαριστός πατέρας μας ότι όλα υπόκειται σε φθορά τα υλικά, ακόμα και εντός του ναού αλλά δεν αποτελούν φορέα μολύνσεως. Θύμιζε ότι ο ναός είναι ένα κομμάτι του ουρανού στη Γη.

όπως και ο άνθρωπος μεταπτωτικά και προσωρινά πληρώνει με το επιτίμιο του θανάτου την πτώση του και αμαρτωλότητά του, διότι ο Θεός είναι αιώνιος και όσα δημιουργεί είναι αιώνια και όχι με ημερομηνία λήξης, γι αυτό και έδωσε η φιλανθρωπία και πανσοφία Του το επιτίμιο του θανάτου ώστε να μην γίνει το κακό αιώνιο.

Είναι φθαρτός στο επίγειο πέρασμά του αλλά κοινωνεί τον άφθαρτο Θεό εις άφεσιν αμαρτιών και Ζωήν Αιώνιον. Η σωματική φθορά εμποδίζει τον αγιασμό του ανθρώπου μέσω του εκκλησιασμού και μετοχής στη μυστηριακή ζωή και Χάρη του Θεού;

όταν φοβόμαστε ότι θα μας κολλήσουν κάτι οι εικόνες ή θα τις κολλήσουμε εμείς κάτι είμαστε εντός Ορθοδόξου Πίστεως και εκφράζουμε σεβασμό ή το αντίθετο;

η εικονομαχία έχει πολλές υπόγειες μορφές, διαβαθμίσεις και αγαπουλίστικες - ωραιοποιημένες διαφορετικές εκφράσεις όπως και η αμαρτία που εμπνέεται από τον ''πατέρα'' της και σαν χαμαιλέων παρουσιάζεται  ''πολύ όμορφη'' με διαφορετικά και σε διαφορετικά πρόσωπα και μορφές ώστε να πείθει ένα ευρύ κοινό διότι θέλει να έχει κοινό και αυλή και δεν συγχαίρει τη αληθεία πάση θυσία και κόστος

η σταδιακή νοθεία της πίστεως μας στα σημεία και με το γάντι είναι κάτι που εφόσον δεν υπηρετεί και εξυπηρετεί την εκκλησία και το λόγο του Θεού και όσα μας παρεδόθησαν εκ των πραγμάτων κάτι άλλο απομένει να εξ-υπηρετεί όπου υφίσταται

2 χέρια είναι καλύτερα από ένα, άρα όταν το ''με το γάντι'' γίνει ''με τα γάντια'' έχουμε γρηγορότερα αποτελέσματα

ο Θεός να μας ελεήσει, να μας φωτίσει και να μας δίνει μετάνοια για κάθε μέρα που μας χαρίζει και για τον πολύτιμο μα όχι δεδομένο χρόνο που έχουμε

© 2025  Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε