κάποιες τάσεις δεν δικαιολογούνται, και γενικά και ειδικά
πολλές ψυχοπαθολογικές καταστάσεις - προσκολλήσεις και λανθάνοντες λογισμοί υπάρχουν ανάμεσα σε γονείς και παιδιά μιας και συμβαίνει και παρατηρείται να θεωρούνται έστω και υποσυνείδητα, κτήμα ή ό,τι πιο κοντινό και δικό τους έχουν, αγνοώντας ότι ο σκοπός του γάμου δεν είναι τα παιδιά αλλά είναι ο καρπός. Άλλοτε θεωρούνται ως υποκατάστατο μιας σχέσης ανάμεσα στο ανδρόγυνο - που δεν βαθαίνει και δεν ολοκληρώνεται σε όλα τα επίπεδα, που δεν διατηρεί την αγνότητα και αθωότητα προθέσεων και που δεν καλύπτει βαθύτερες ανάγκες - ή μέσο διόρθωσής της
πολλά πάθη άτιμα απαντώνται στους μεταπτωτικούς ανθρώπους και τους αποκτηνώνουν οδηγώντας σε ψευδαισθήσεις
και πολλές φορές τάσεις ή σκέψεις που άλλοτε ταλαιπωρούν και απωθούνται και άλλοτε έχουν γίνει αποδεκτές και υποφώσκουν βγαίνουν στην επιφάνεια ''στη δύσκολη'' και στη δοκιμασία, ως είθισται ούτως ή άλλως
και στη δύσκολη αυτή στιγμή προβάλλονται σε αυτή βαθύτερες ανάγκες, τάσεις και αμαρτίες που έχουν χρονίσει και έχουν χαραχτεί στην ψυχή
συμβαίνει συχνά, είναι κατάσταση που απαντάνται στον μεταπτωτικό άνθρωπο αλλά κυρίως τον αμετανόητο άνθρωπο
μετάνοια δεν είναι οι αγιασμοί και οι καλές σχέσεις με ιερείς ή πρόσωπα σε αξιώματα ή οι δωρεές
είναι αδιανόητο, άρρωστο και αποτρόπαιο ακόμα με την αιτιολογία ως έκρηξη της στιγμής να εκφράζεται ύβρις για την κόρη του άλλου δείχνοντας κιόλας με τη γλώσσα του σώματος ότι εννοείς μικρή ηλικία
αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί και μια υποφώσκουσα τάση παιδοφιλίας;! μπορείς να μην το σκεφτείς με βάση συγκεκριμένες κινήσεις; (είναι και αυτό ένα σημείο των καιρών που έχει πληθυνθεί όχι τυχαία αλλά για συγκεκριμένους λόγους σε όλα τα επίπεδα και τομείς και είναι κάτι που αποτελεί μια σημαντική παράλληλη κουβέντα και προβληματισμό)
ΟΥΤΕ για τη γυναίκα του άλλου είναι αποδεκτό, ΟΥΤΕ για μάνα
απλά όταν πρόκειται ή υποννοείται κάποιος άνθρωπος σε παιδική ηλικία εκεί ξεπερνά κάθε όριο και είναι απόλυτα προβληματικό και στενάχωρο
όλα είναι ιάσιμα αρκεί να το θέλουμε
αν όμως κάνουμε τα πάθη μας λάβαρο και σημαία και ''σε όποιον αρέσει'' τότε το χάος μας ανήκει και κανείς δεν ωφελείται επί της ουσίας
γιατί και το να τρέφεται κάποιος από άρρωστα και σκοτεινά πάθη επιλογή είναι
δυστυχώς ο διάβολος θέλει να διαβάλει και να διαστρέψει ακόμα και την παιδική ηλικία
και σπέρνει τις κατάλληλες σκέψεις και ιδέες στα μυαλά που αποτελούν εύφορο έδαφος με τις συνήθειες, επιδιώξεις και τρόπο ζωής
εν κατακλείδι πάντως σε όποια ηλικία και να είναι μια κόρη ή ένας γιος
ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ
όπως δεν θες να πιάνουν τη δική σου κόρη στο στόμα τους
ισχύει για όλους Ανεξαιρέτως
η ύβρις στα Θεία αλλά και στα ιερά πρόσωπα των γονέων και των τέκνων και το όριο ως προς την αναφορά σε αυτά θα έπρεπε να είναι επικυρωμένα νομικά και ποινικοποιημένα από το κράτος ''πατερούλης'' όπως μας αυτο-παρουσιάζεται που υποθάλπει και είναι ανεκτικό κατά τα άλλα σε πάσης φύσεως βλασφημία
οι περισσότεροι έχουμε αδυναμίες και αμαρτήματα αλλά η απάντηση στην διαστροφή πάσης φύσεως είναι η θεραπεία, όχι η συμπερίληψη της αδύναμης και σκοτεινής μας πλευράς, αλλά η εξάλειψή της
άλλο αποδέχομαι και βλέπω κατάματα και διατηρώ την επίγνωση ότι έχω αδυναμίες αλλά δεν ξεχνώ ότι υπάρχει η χάρη του Θεού και ότι δεν είμαι οι αδυναμίες μου αλλά έχω κληθεί να γίνω κατα χάριν θεός και να πάω από το κατ'εικόνα στο καθ'ομοίωση και άλλο να θεωρώ ότι η ταυτότητα μου και ο χαρακτήρας μου και αυτό που με ξεχωρίζει και με οδηγεί στην υπέρβαση είναι τα πάθη ή οι διαστροφές
κάθε ένας γεννιέται ξεχωριστός και ανεπανάληπτος ήδη από τη γέννησή του και έχει θεόσδοτα χαρίσματα τα οποία καλείται να καλλιεργήσει προς διακονία του συνανθρώπου
η γιατρειά στην Ορθοδοξία των Αγίων Πατέρων λέγεται Θεία Χάρη και μυστήρια
δεν λέγεται χαρτονομίσματα
η πάσης φύσεως βλασφημία δεν μας μετουσιώνει σε ανθρώπους της Χάριτος, δεν μας κάνει ευλογημένους ανθρώπους
περήφανους μας κάνει και τυφλούς