Η υποκειμενικότητα που νομιμοποιεί την προσβολή, την ασέβεια, και τελικώς την αποϊεροποίηση καθετί ιερού

- "δεν είναι ιερές εικόνες" εμφανώς και προφανώς, είναι η 'αγιογραφία' της ντροπής και της διαστροφής και ύψιστη έκφραση της cancel "culture" . Είναι ΙΕΡΕΣ ΜΟΡΦΕΣ, ΙΕΡΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ. " - αρκεί να μας χειροκροτούν οι άλλοι για το πόσο προοδευτικοί θέλουμε να φαινόμαστε και να υπενθυμίζουμε - προβάλλουμε ότι είμαστε
άρτος και θέαμα ο ψυχισμός και ο αυτοσκοπός
το λοιπόν να βρούμε φωτογραφίες από πρόσωπα γονέων όλων όσων υποστηρίζουν αυτή την βλάσφημη και αντισυνταγματική έκθεση η οποία είναι ύμνος στο μηδενισμό και στην διαταραχή, διότι η έλλειψη σαφών ορίων συνιστά διαταραχή και πράγματι πολλοί καλλιτέχνες κάνουν τέχνη τις διαταραχές και τα πάθη τους
το λοιπόν να βρούμε τα πρόσωπα γονέων και ιερών προσώπων και να τα παρουσιάσουμε έτσι ή με άλλους διεστραμμένους πλην συμβολικούς τρόπους και σε διάφορες "φιλελεύθερες" μορφές από εικόνες που προωθεί η σύγχρονη τέχνη -κουλτούρα - πολιτισμός - ΜΜΕ και να έχουν να χαίρονται και να καμαρώνουν παιδιά και γονείς για την τέχνη
η τέχνη που εμπεριέχει προσβολή και γίνεται αυτοσκοπός της η προσβολή, η πρόκληση δεν αποτελεί τέχνη
αν η ανθρωπότητα έχει φτάσει στο σημείο να ανυψώνεται ηθικά και πνευματικά με την μαυρίλα, την γύμνια, την εκπόρνευση, την προσβολή κάθε ιερού και όσιου τότε αυτό πράγματι είναι καθρέφτης της ηθικής κατάπτωσης
αλλά και σε επίπεδο νοήματος και μηνυμάτων που περνάει η έκθεση είναι απαράδεκτη, βλάσφημη και δεν ωφελεί σε κάτι πάρα μόνο στο ναρκισσισμό ενός ανθρώπου που αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως τολμηρό και δημιουργικό αλλά και προοδευτικό μέσα απο την προσβολή, την ασέβεια, την βλασφημία
δεν μπορεί παρά να υπάρχει λειψυδρία στη δημιουργικότητα όταν κάνεις διανύει την έρημο του υλισμού και της αποστασίας - μαυρίλας
η έλλειψη υγιών ορίων και η συγκεχυμένη αντίληψη περί των πραγμάτων είναι ένα ακόμα δείγμα και ένδειξη της μαζικής οριακής διαταραχής που κατατρέχει την ανθρωπότητα και η οποία συνυπάρχει και με άλλες ενίοτε
η τέχνη έγινε χαλί και σε αυτή καταχωνιάζουμε από κάτω όλο μας τον διαταραγμένο ψυχισμό αξιώνοντας να επηρεάσουμε ''θετικά'' (;) και άλλες προσωπικότητες και να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη τους μέσω της έκθεσης της (τέχνης) στο δημόσιο βίο;!
γι' αυτό και συχνά πυκνά αλλάζει ο τόνος και μεταβάλλεται και πάει στην λήγουσα
και η τέχνη ως θεοποιημένο είδωλο δικαιούται να λογοκρίνει και να οικειοποιείται θρησκευτικά σύμβολα, ιερά πρόσωπα, αγίους που υπήρξαν και ιστορικά και επισφράγισαν το επίγειο πέρασμά τους προς την άνω Ιερουσαλήμ με την αγιότητα ... αλλά ο άνθρωπος δικαιούται να μην μιλάει
μέσα σε όλα όσα ζούμε επαληθεύτηκε για ακόμα μια φορά το ότι συνεχίζει να γίνεται κατάχρηση η έννοια της προόδου η οποία κακοποιείται βάναυσα και σε κάθε ευκαιρία καπηλεύεται
τελικά όλως τυχαίως ή όλως περιέργως αν θέλετε το μόνο που καταλήγει μα είναι διαπραγματεύσιμο Αποδεδειγμένα εμπράκτως και που επιδέχεται αλλοιώσεων χωρίς σεβασμό στην αυθεντικότητα και ανόθευτο του είναι η Ορθόδοξη Πίστη και η τέχνη της πνευματικής εν Χριστώ ζωής
να την χαίρεστε αγαπητοί την τέχνη που προωθεί την αποχαύνωση ηθών, την ασέβεια, την φιλαργυρία και πάσης φύσεως χυμαδιό με ιντελεκτουέλ τρόπο
να χαίρεστε και τη ''δημοκρατία'' νέου τύπου που υπαγορεύει πως ότι δεν είναι political correct δεν σε πηγαίνει παρακάτω